EEN HEERLIJK MOMENTJE

TUSSENMOMENTJE
Na wassen, de strijk, zuigen en overige taken in het huishouden, nu even een momentje in de zon. Heerlijk met een stel kookboeken en mijn receptenboekjes.

Er ligt nog behoorlijk wat ‘denkwerk’ in het vooruitzicht. Recepten voor een familie bbq, ideeën voor feestversiering, een boodschappenlijst voor op de Beverwijkse Bazaar waar we binnenkort weer met vrienden naar toe gaan… vervelend hoor!

Ja echt, ik heb nog een ‘recepten- / ideeënboekje’! Eentje waar ik nog gewoon met een pen in schrijf. Het zijn meer krabbels, hanenpoten dan samenhangend en goed leesbare verhalen. De bladzijden zijn vaak bevlekt doordat het formaat van het boekje te klein is om te gebruiken tijdens het koken. Maar goed, het werkt nog steeds en een vergeten idee kan ik nu eenmaal niet uitstaan.

Daarnaast heb ik nog een koelkast en een vriezer om op te ruimen. Morgen dus aan het werk om nog een aantal maaltijden te bereiden. Het was dus even een momentje van ‘denken, denken, denken’. Maar…wel lekker in het zonnetje!

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. joke schreef:

    fijn dat het goed weer is ,Met al die dingen waar je mee bezig ben,

Geef een reactie

