MET LUXUEUZE HAARDOS IN DE HOLLANDSE KLEI

Een ‘beauty-blogger’ zal ik niet worden. Tenzij ik iemand kan interesseren voor bijvoorbeeld een honing-zeezout scrub ; ) ?! Nee, ik denk dat ik toch te weinig cosmetische producten probeer om een goed oordeel te kunnen vellen over de nieuwste middeltjes. Dat laat ik graag aan anderen over.

Maar zo af en toe kom je iets tegen wat toch even gedeeld moet worden… En dit is weer zo’n moment, namelijk ‘het meisje had een prijsje’! Een mooie pot shampoo van Philip P. (de haarstylist van de sterren in Hollywood). Een pot waarvan je denkt ‘zet ik ‘m mooi op het badkamerplanchet of ga ik het echt direct uitproberen’. Het antwoord; het was natuurlijk niet te weerstaan en inderdaad, de pot ging open.

LUZUEUZE HAARDOS

Er wordt gezegd dat de Russian Amber Imperial Shampoo de enige shampoo ter wereld is die het DNA van het haar herstelt. Door de hoofdhuid te masseren met het ‘goudachtige goedje’, repareert de shampoo het haar vanuit de basis. Na het inmasseren, laat je de shampoo ca. 3 minuten intrekken. Pas hierna masseer je het schuim door het overige haar en spoel je het goed uit. Een hele ervaring. Zeker voor iemand die het liefst zo snel mogelijk klaar is met haarwassen!

De geur alleen al…. Aahhhh…je blijft erin! Een heerlijke samensmelting van kamille, rozemarijn en amber olie doen je de hele dag aan je haar ruiken.

‘Resultaat: zelfs het meest beschadigde haar wordt omgetoverd tot gezond en veerkrachtig haar, al na het eerste gebruik. De shampoo is door Vogue uitgeroepen tot één van de beste shampoo’s ooit.’* Goed, dat moeten we natuurlijk uitproberen!

Ik föhn mijn haar zelden omdat het naar mijn idee te snel weer vet wordt of beschadigd raakt. En wees eerlijk, hoeveel mensen gebruiken netjes een beschermend middel tegen de warmte en uitdroging van de föhn? Daar neem ik ook geen tijd voor, dus….is het wachten totdat het haar droog is.

Het haar is droog.

Ik denk dat ik toch daadwerkelijk naar Hollywood moet verhuizen! Hoe kan ik nu met zo’n luxueuze haardos, in de Hollandse klei (met kaplaarzen aan) blijven staan? Wow, alle reviews op internet zijn niet gelogen. Het haar voelt vol en elastisch aan. En wat een glans…

Nu maak ik mij alleen al wel zorgen. Dit is natuurlijk een shampoo waar je niet meer zonder denkt te kunnen. Maar dan de aanschafprijs…. oef… Ik hoop dan ook dat ik mijn hele leven met deze pot kan doen….euh…ook al zit dit er waarschijnlijk niet in, de pot shampoo bevat gelukkig nog heel wat ‘geniet-momentjes’ voor de komende tijd!

 

* Bron: Robert Nederveen Cosmetics 

Geef een reactie

