HAPJE BIJ DE VOETBAL

Pfff… dat was een lekker dagje op zolder! Niet bepaald dus! Ik kwam er achter dat ik daardoor de zon buiten gemist heb. Nu ik eenmaal weer beneden ben gearriveerd, is de zon…ja inderdaad verdwenen! We laten de zolder vandaag verder maar even voor wat het is…

Ik werd er halverwege zelfs moedeloos van: al die spullen! Nu weet ik ook weer waarom ik niet al te gek ben op het werk dat het met zich meebrengt om een advertentie op Marktplaats te zetten. Je wilt alles toch goed fotograferen en alle maten correct hebben. Maar goed, het verleden heeft uitgewezen dat het meestal wel resultaat oplevert als je het probeert goed te doen. Dus we bikkelen gewoon nog even door.

Een aantal jaar geleden, toen we alle speelgoed in de verkoop hadden gegooid, was het een komen en gaan van kopers. We hebben destijds zelfs besloten om een kijk-/koopmiddag in te stellen. Dat was echt aanpoten. Maar ook wel ontzettend gezellig; koffiekan op tafel, kopjes ernaast en een lekkere versnapering! Iedereen tevreden. En nog belangrijker (voor ons dan), iedereen ging wel met iets weg. De ruimte waar alles (met zorg ; ) ) tentoongesteld stond, was zo goed als leeg.

Wie weet, als ik echt niet meer door alle extra-te-veel-spullen heen kom, komt er misschien weer een kijk-/koopmiddag!

Manlief heeft tussen de middag al een heerlijk goed gevulde hamburger genuttigd, waardoor we vanavond even wat rustiger aan kunnen doen met eten-koken. Nu scheelt het dat het vanavond weer ‘VOETBAL-AVOND’ is. Dus dan zou er sowieso al een snack op het menu staan. Dat wordt dus een plate vol met hapjes voor vanavond! Heerlijk, even niet uitgebreid koken!

Ik weet wel, vandaag loop ik niet nog een keer de zoldertrap op!!!

Voor iedereen een gezellige Voetbalavond (met wellicht ook een lekker, makkelijke snack op de bank!) toegewenst!

BABYKLEDING   SCHOENEN

