THEMAFEEST – KLEDINGSTRESS

on

WHITE EDITION STYLE BOARD

Een themafeestje is altijd wel erg leuk! Althans, ik houd ervan! De laatste keer was een Halloweenfeest. Maar omdat ik destijds als Bad Hatter (i.p.v. de Mad Hatter uit Alice in Wonderland) door het leven ging en ik de mede snelweggebruikers de stuipen op het lijf gejaagd heb tijdens de rit er naar toe, vind ik het nu toch wel erg leuk om weer eens wat ‘vrouwelijker’ voor de dag te mogen komen.

Maar ken je dat? Zodra de uitnodiging in de brievenbus ligt, duik je de kast in en vind je een super outfit…althans, dat denk je dan voor die periode. Maar hoe dichterbij de daadwerkelijk datum komt, hoe meer je gaat twijfelen. Pfff.. voor mij kwam dat moment dit weekend. Ik ben toch nog maar een keer gaan nadenken. Het thema is ‘White Party’. Dus.. inderdaad, je snapt het al; iedereen moet in het wit gekleed komen!

Een nieuw uitgangspunt! Ja, dat heb ik nodig. Ik ben maar even de sieradenmand ingedoken en kwam op een ketting met een turquoise kruisje uit Egypte. Het riep bij mij toch enigszins het Ibiza- style-gevoel op. Eigenlijk ideaal voor deze zomer. Maar om nu in een lange gipsy jurk te gaan lopen op een feest (kijk, met het zand tussen je tenen is het heerlijk, maar daar vindt het feest helaas niet plaats..), lijkt mij ook niet optimaal.

Nu had ik wel een mooi wit jurkje op het oog. Maar na een gesprek dit afgelopen weekend met de initiatiefneemster van dit festijn, kwam ik er snel achter dat dit modelletje al door meerdere dames gedragen zal worden op deze avond. Dus….pfff…nee, dan toch maar weer even verder nadenken.

En eigenlijk houd ik het nu bijzonder simpel! Althans de basis wordt heel simpel. Een midi lange rok met een blouse. Het accent zal op de accessoires liggen. Ik zit nog te twijfelen tussen mijn witte laarzen of een sandaaltje. En tussen een aantal modelletjes aan blouses (die nu allemaal op een wit-programma in de wasmachine zitten). Maar al met al komt het meer richting een ‘Ibiza meets Texas’. Een beetje een cowgirl in het wit met alle kleuraccenten en accessoires van Ibiza (tja, wit behoort een beetje kleur te krijgen, toch…. ; ) !).

Nu heb ik mijn zinnen nog gezet op een paar mooie items van Maison Scotch. Vreselijk als ik mijn zinnen zet op een item. Manlief weet er alles van; ik krijg het ook gewoon niet meer uit mijn hoofd. Ik ben benieuwd of het nog gaat lukken. Het is tenslotte uitverkoop; ben bang dat deze items niet meer tijdig verkrijgbaar zijn. Anders een alternatiefje?!

Mijn haar? Sedert een paar maanden is mijn haar dus ca. 50 centimeter korter en sta ik ’s ochtends op met ‘coupe-Scarlett Johansson’ (zoals op de foto). Dus het enige advies aan mijzelf is; niets aan doen zodra ik wakker word ; ) !

Ik heb er zin in, dus nu nog hopen dat de outfit ook net zo geslaagd uitpakt als gehoopt! I’ll let you know!

Oh by the way, manlief is ook nog niet klaar met zijn outfit. Dus het zit er dik in dat we nog een gezamenlijk shopuitje hebben deze week! Joepie! Altijd leuk!

Geef een reactie

