HET TUINTJE – KLEINE UPDATE

on

TUINUPDATE

Klik op foto voor groter view.

 

Och, och, och…wat doet het tuintje het toch goed! In sommige gevallen zelfs iets TE goed!

Ik denk dat het toch tijd wordt, dat ik de pompoenen enigszins ga uitdunnen. Ze slingeren inmiddels de kersenboom in en klimmen tegen de schutting van de buren op! Halt! Binnen een paar weken is onze hele tuin overgenomen door de mega grote pompoenplanten.

Benieuwd ben ik naar de uiteindelijke grootte van ons eerste (en tevens enige) appeltje! Het is al zo’n beauty!

Ook de druivenrank cirkelt super om de pergolapaal heen en hangt vol met mini druiventrosjes!

En dan nog een klein minpuntje! Iemand heeft m’n kersenboom leeg gegeten! Stom natuurlijk; hebben we eindelijk kersen, hang ik er geen net overheen! Dom! Ik vind overal kaal gegeten pitten in de tuin. Dat waren ze dan weer…onze eerste kersen!

Naast de pompoenen, hebben we (nu al weer goed zichtbaar) dit jaar met Halloween ook volop oranje lampionnetjes. De Lampionplant hangt vol met, nu nog groen gekleurde lampionnen.

Alles groeit super, met de nadruk op alles! Ja echt alles….dus, je snapt het al ook het onkruid! Ik zag dat mijn ‘tegel-uitschraap-werk’ van vorige week op sommige plekken ook al weer bijna onzichtbaar is! Dat wordt vóór de vakantie toch nog even een ‘middagje onkruid verwijderen’ inplannen!

 

Geef een reactie

