SAMENVATTING WEEK – KLEIN VERDRIET

on

COMPILATIE 1507

Klik op foto voor groter view.

Het was me een weekje! Zoals ik vorige week al zei, waren we druk bezig met het uitzoeken van een witte outfit voor een feestje. En na een heerlijk shop-middagje was dit ook mega goed gelukt. Niet helemaal zoals ik beschreven had in mijn vorige blog, maar het resultaat mag er zeker zijn! Zelfs manlief was geslaagd en hield er een goed gevoel aan over (gebeurt niet vaak na het winkelen). Ik was/ ben zo blij met m’n jurkje!

En dan zal je zeggen “je bent klaar voor het feestje”. .. Ja dat was ook mijn idee! Alleen werd ik overvallen door bronchitis aanvallen en kreeg ik te maken met een oorontsteking. Met andere woorden ‘waardeloos’. Het resultaat: IK BEN NIET NAAR HET FEESTJE GEWEEST!!! En dat is ontzettend jammer. Ik had er wel naar uitgekeken om weer eens een beetje vrouwelijk voor de dag te kunnen komen. Bij ons thuis is het niets waard om overdag mooie kleding aan te hebben met al die dieren. Dus je begrijpt dat het af en toe wel even goed is voor je eigen waarde om gewoon mooie kleding aan te kunnen trekken. Dit was zo’n moment! Dus, je snapt het vast wel…dat dit een enorme teleurstelling was. Ik lag gewoon ziek op bed…heel simpel..gewoon ziek!!! Ik kan er bijna om vloeken.

En nu? Nu is de gastvrouw boos op mij! En dat kan ik mij best voorstellen hoor! En het spijt mij ook echt dat ik niet kon komen. Maar het lichaam wil nu eenmaal niet altijd wat de geest wil. En dat is jammer. We hebben het geprobeerd, maar het wilde gewoon echt niet. Ik lag ziek op bed… Manlief is in zijn eentje geweest. Heb het met hem te doen. Zo graag had hij zelf ook thuis gebleven. En weet je wat er nog meer mis ging? Hij was het cadeautje vergeten!!! Dat lag de volgende ochtend nog ongeroerd op de eettafel. Al met al niet bepaald een geslaagd feestje!

Of ik het nog goed kan maken met de gastvrouw? Ik weet het niet. Ik heb mijn uitleg gedaan en ik kan mij voorstellen dat ze teleurgesteld is. Maar nogmaals, als het lichaam niet wil, dan houdt het op. Heel simpel. Meer kan ik er helaas niet van maken. Meer kan ik niet doen dan mijn verontschuldigingen aanbieden.

Ik had zo graag willen vertellen over de ‘spanning-lol’ die we gehad hebben tijdens het shoppen van het jurkje. Ik was de derde in een rij die precies ook deze maat moest hebben (ze hadden er nog maar een!). Dus wachten in spanning op de overige 2 vrouwen. En niemand paste het jurkje. Alleen ik… dus ik was er van overtuigd dat dit THE ONE zou zijn.

Manlief moest zaterdagochtend nog lachen om mij omdat ik zo druk was met m’n nagels e.d. ( door mijn ‘huisvrouwen-bestaan’ ben ik daar helaas niet iedere dag meer mee bezig…). Ik was er helemaal klaar voor… Helaas mocht het niet zo zijn. ’s Middags kreeg ik het zo benauwd. Ik kreeg geen lucht meer. Ik kon niet anders dan rustig op bed liggen.

Het doet mij verdriet dat de gastvrouw nu boos is op mij. Dat wilde ik niet. Ik had mij er ook op verheugd. Hoe ga jij om met zo’n situatie?

Deze week…pffff…. Ik moet zeggen dat het een beetje overstemd wordt door de reactie van de gastvrouw van het feest…. Het weekend en maandag heb ik niet veel kunnen doen doordat ik ziek op bed lag. Vandaag ben ik voor het eerst weer dapper begonnen met het onkruid verwijderen uit de voortuin en het kaal schrapen van de tegels op de oprit.

Jobje, ons kleine jeuk-monster is vanmiddag weer naar zijn favoriete trimster geweest en happy thuis gekomen!

Naast het cadeautje voor het ‘feestbeest’, heb ik voor mijn achterneefje ook het laatste ‘Hamster-pakketje’ gemaakt. De Oranje-mannen zijn weer thuis, dus het is afgelopen (moet overigens wel zeggen dat ik het voetbal ’s avonds wel mis…erg stil op tv!). We hadden nog wat Hamsters liggen, dus vandaar!

Gelukkig had ik vandaag ook nog een PLUSPUNTJE! Ik kreeg mijn langverwachte clutch binnen van Maison Scotch! Ouch…..beautiful!!! I love it! Hij is echt mooi! Dat was voor mij vandaag echt even een vrolijk momentje!

Mijn hoop: ik hoop dat de gastvrouw mij kan vergeven!!! Ik heb het ook niet zo gewild! Was zo blij om weer eens vrouwelijk voor de dag te kunnen komen. En trust me…ik was echt verdrietig toen ik in m’n bedje lag!

Hopelijk in m’n volgende blog positiever nieuws. Sorry…voor nu…

Één reactie Voeg uw reactie toe

  1. joke schreef:

    dit weekend maken wij er een mooi weekend van.
    xxxxx

Geef een reactie

