MEUBELS MET EEN VERHAAL

Jullie weten inmiddels dat ik gek ben op Kringloopwinkels. Maar er is nog meer hoor! Sedert ca. een half jaar ben ik helemaal weg van ‘Meubels met een Verhaal’. Een winkel die eerder gevestigd was in Bussum. En ja hoor, wij zijn wel eens een keertje met de aanhanger richting Bussum gereden om een favoriet meubelstuk op te halen! Het is een geweldige winkel met veel brocante spullen uit het buitenland. Mijn aanwinst in de aanhangwagen? Een toonbank, die fungeert als keukeneiland.

MEUBELS MET EEN VERHAAL

Klik op foto voor groter view.

Ik zeg eerlijk, ik ben een beetje tegendraads; velen opperden mij om een keukeneiland te kopen van hetzelfde materiaal als mijn keuken. Maar iedereen die mij echt goed kent, had bij voorbaat al ‘nee’ geschud. Dat is iets wat er bij mij gewoon niet zo snel in gaat. Dus, dan maar opzoek naar een ideaal ‘authentiek’ keukenblok, iets origineels, iets ouds. Iets wat ik weer kan meenemen naar een volgende bestemming. En…na enig zoekwerk…. gevonden! En wel bij Meubels met een Verhaal.

Zulke leuke spullen en zulke lieve mensen! Daar word je echt blij van!

Goed nieuws voor iedereen die ietwat meer in het noorden van het land woont; ze zijn verhuisd!!! De winkel is nu gevestigd in Amersfoort (dus ik zeg stiekem “jahoe”!!!). Vanaf 1 september officieel geopend!!!

Echt de moeite waard om een kijkje te gaan nemen bij Meubels met een Verhaal!

Geef een reactie

