Even een glimlach voor vandaag hoor… Hoewel het vandaag al niet helemaal mee zat…blehhh…

Het begon allemaal zo goed; ik voelde me lekker, een heerlijk zonnetje buiten, de diertjes waren allemaal in opperbeste stemming, het werk ging lekker….super… Totdat manlief thuiskwam voor de lunch: “euh…de makelaar heeft ook gebeld”… Duhhh… toen wist ik het al (voornamelijk door de ‘euh…’ natuurlijk): “de verkopende partij ziet op dit moment af van verkoop”.

Zucht… ons droomhuisje gaat op dit moment niet door omdat de verkopende partij zelf geen overstemming kan bereiken met de verkopers van hun nieuwe huis. Zo ontzettend jammer…. Even in mineur… Maar goed, life goes on!

Waar ik gisteravond wel enorm van genoten heb, is de Nederlandse inzending voor het Euro Songfestival! Wat een kanjer zeg, Douwe Bob! Petje af!

_Z6A1681.jpg
Douwe Bob persfoto’s Fotocredit: Hans Peter van Velthoven

Het maakte mij vandaag nog vrolijker toen ik zijn bijdrage van afgelopen zaterdag zag op Youtube. Hij speelde daar een van zijn favorieten ‘Hey Jude’ tezamen met overige finalisten. Volgens mij heeft ‘onze Douwe’ het statement voor dit jaar van Zweden ‘come together’ wel begrepen! Op naar de finale Douwe!

