Tijd voor een nieuwe fase! Tijd voor een nieuwe start! En dat maakt alles heel vrolijk!

Na een jaar van best veel moeilijkheden: 2 honden overleden (ja, ook Jobje is 13 december 2015 overleden, maar ik had geen puf meer om nog meer narigheid te beschrijven op mijn blog…), moeders die weer behoorlijk wat tijd in het ziekenhuis heeft doorgebracht en zelf een periode mee moeten maken dat ik echt oververmoeid was, is daar dan toch echt sedert een paar maandjes een nieuwe periode aangebroken.

Mijn wereld ziet er een stuk zonniger uit! We hebben naast Bram 2 schatjes van honden als nieuwe huisgenoten. Lotte een ex-broodfokhondje en haar enig overgebleven pup Noa.

12814012_10208786740409032_6526434941275973965_n

Bram heet tegenwoordig ‘meneer Bram’ en gedraagt zich doorgaans als een echte gentleman voor de dames 😉 ! Noa is een echte, heerlijk ongedwongen, gezonde pup die de wereld aan het ontdekken is. Mama Lottie (zoals we haar meestal noemen) is erg angstig voor vreemde geluiden en eigenlijk voor alles wat zich buiten afspeelt….de buitenwereld… Maar al met al is het een geweldige combinatie met z’n drietjes.

13592447_1759201867693162_2668274653626475871_n

Maar het aller leukste nieuws op dit moment is toch wel dat we vrijdag de sleutels van ons nieuwe huis krijgen! Ja echt! We gaan verhuizen! Zodra we het erf oprijden bij ons nieuwe huis, zie je bij ons beiden een grote glimlach van geluk ontstaan. Het is zo’n ontzettend mooi plekje!

Je lacht je waarschijnlijk rot (althans degenen die ons kennen en tegen wie we ooit de zin ‘wij verhuizen nooit naar Friesland’ zeiden), we hebben dus inderdaad een boerderijtje in Friesland gekocht 😉 ! Niet ver hier vandaan hoor; de plaatsnaambordjes zijn alleen in het Nederlands geschreven en niet tweetalig (Fries/ Nederlands) zoals verder Friesland in..haahh…

20

Dit maakt het voor mij ook weer aantrekkelijk om toch weer door te gaan met mijn blog. Ik probeer vanaf vrijdag alle vorderingen met het huis en de tuin te beschrijven. Er is weer ruimte voor interieurideeën, moestuintips en uiteindelijk weer leuke, makkelijke receptjes 😉 ! Ik ga ervoor!

