Laten we zeggen ‘ik ben er klaar mee’…. Pfff… je wordt er vandaag toch niet goed van…van het nieuws om ons heen.

Wat of wie heeft deze ‘creaturen’ op deze wereld gezet…dat kan toch niet God, Allah of welke godsdienstige leider dan ook zijn???

Ik snap er geen hout meer van… welke imbeciel haalt het in zijn hoofd om gehandicapten neer te steken, om mensen op te willen blazen tijdens een concert op het plein, om mensen uit te lokken met kortingsbonnen naar een MC Donalds om ze vervolgens neer te schieten, om een voorganger/ een priester op gruwelijke wijze om het leven te brengen…

Ik mis volgens mij iets in deze wereld, want ik begrijp het niet meer. En ik weet dat ik nog niet eens alles benoemd heb van de afgelopen dagen. Ik stop even met het kijken van het nieuws in onze wereld. Ik wil niet wegkijken, maar dit heeft gewoon veel impact op iedereen.

Neem Frankrijk, ons ideale vakantieland?!? Plekken waar je vroeger vaak genoeg kwam, zijn nu ineens ‘besmeurd met terroristisch bloed’… Aanvallen op mensen die juist zoveel voor de maatschappij betekenen…

Voel jij dat ook? Dat je echt boos begint te worden?!

Bah… ik ben er stil van… Hoop dat de nabestaanden en slachtoffers hier ooit een weg in kunnen vinden. En natuurlijk voor degenen die hiervoor het leven hebben moeten laten, rust zacht… Jullie worden niet vergeten!

Waar ik nog in blijf geloven…SAMEN (zie foto)!

opstand-der-ontheemden1

Geef een reactie

