Productief avondje

Wat een geweldig avondje!!!
Nou ja… niet echt voor mij hoor… Ik was voornamelijk bezig met verhuisdozen die niet meewerken… blehhh…

Ik ben niet helemaal ‘verhuis-vreemd’ en weet dat ik de verhuisdozen niet te zwaar moet inpakken! Dus… inderdaad dat doe ik dan ook niet! Maar ik schrik wel als ik vanavond een aantal dozen alvast verplaats naar een andere plek en er achterkom dat de onderkant al helemaal doorbuigt… Slik… BEN IK BLIJ DAT IK DE DOZEN ALLEMAAL DUBBEL EN DWARS HEB GETAPED AAN DE ONDERKANT…Pfff…

IMG_1599

Ook nog een dilemma deze dag… Het ene wit is nog niet het andere wit… nog best lastig om het juiste wit te vinden voor het schilderwerk! Maaaar… we hebben een keuze gemaakt hoor! Het wordt ‘zuiver wit’. En je kunt niet ontkennen, dit is echt wit 😉 ! Al zo blij met tussentijds resultaat!

IMG_1596

John had het deze avond iets leuker 😉 ! Nou ja, ook hij heeft hard moeten werken, maar hij zag wel het resultaat van dichtbij en kreeg ook nog bezoek 😉 ! Hummm…weer de gezelligheid gemist… Jacob en Margaretha kwamen alvast even buurten! Wat ontzettend leuk!

Weer een stapje verder! En wat is het ook genieten als het donker wordt! Zelfs de reeds door John opgehangen lampjes in de boom achter het huis zijn aan 😉 !

IMG_1600

Al met al weer een productief dagje 😉 !

 

IMG_1601

Geef een reactie

