Ken je dat? Veel te druk, geen tijd nemen om te starten met iets waar je eigenlijk al een maand geleden mee gestart had moeten zijn…

Ik heb nu zelf ook zo’n dilemma. Over 17 dagen moet ik in m’n ‘trouwrok’ passen! Hellup!!!

image1

Naast de verhuizing en de vele klussen in huis, trouwen we dit jaar dus ook nog. Het is een bescheiden ceremonie op het stadhuis met getuigen en daarna tezamen een hapje eten. Maar toch… je wilt toch wel een beetje leuk voor de dag komen. Toch!? Hoewel het manliefs tweede huwelijk is, hoop ik dat het voor mij toch de enige keer zal zijn. Dus een beetje leuk op de foto staan, zou niet gek zijn!

Komend jaar, als het mooier weer is, willen we nog een keer een feestje houden. Alles tezamen: het feit dat we allebei 40 jaar zijn geworden, ons nieuwe huisje ennn… de viering van ons trouwen!

Maar goed, nu sta ik dus voor het onvertogen feit dat ik niet in die ene ludieke ‘trouwrok’ pas. Ik pas ‘m wel, maar het is zeg maar net krap aan.

Daar gaan we toch nog even die resterende dagen iets aan doen… zucht…

Het ideaal beeld was geweest als ik ook echt weer terug was op het maatje hetgeen ik had op het moment dat wij elkaar leerden kennen. Maar goed, dan spreek ik over 12 jaar geleden en laten we eerlijk zijn… er verandert natuurlijk wel het een en ander in een mensen leven. Waaronder het gewicht…haahhh… Laten we zeggen dat als we het over 12 jaar hebben, ik ook direct over 12 kilo kan spreken. Dat streven, heb ik dus maar netjes naast mij neergelegd en ga voor een luttele paar kilo eraf! Jaja…Gewoon heel simpel zodat de rok net ietwat soepeler om het lijf valt.

Wat gaan we doen??? Ik vrees dat ik de komende weken alleen nog op salade leef. En we struinen internet maar eens af naar goede adviezen/ tips. Wie weet!

Vanavond begin ik met een pasta/ pesto salade. Nog niet echt calorie- arm… dan maar een klein portie. Maar manlief moet toch nog aan zijn nodige voedingsstoffen komen, toch!?

Gemengde sla, geroosterde pijnboompitten, tomaatjes, salamireepjes, voorgekookte macaronie, een eetlepel groene pesto, een gekookt eitje, klein beetje uitgebakken bacon, snufje peper en een half handje geraspte kaas voor de smaakversterking.

SAMSUNG CSC

Alles heerlijk gemengd. Hup de koelkast in… Tref ik tot mijn verbazing een half leeggegeten chocoladeverpakking aan…euhhh, ja zo gaan we het natuurlijk nooit redden in 17 dagen… zucht…

SAMSUNG CSC

Morgen een witlofsalade. Ennn… de nodige lichamelijke oefeningen zodat het lijf weer een beetje los komt en dus hopelijk wat grammetjes mag verliezen 😉 !

