Het leek wel een heerlijk avondje…

Heerlijk de kachel aan, hondjes bijzonder geïnteresseerd in het optuigen van de kerstboom. Manlief die ook daadwerkelijk een kerstboom had mee genomen! Zucht… een heerlijk avondje!

SAMSUNG CSC

Vandaag heb ik de dozen met kerstversiering maar eens uit de schuur gehaald. Daar kwam ik ook nog een ‘ondefinieerbare’ verhuisdoos tegen. Hierin bleek de grote plastic zak van het crematorium te zitten. Jobjes oude kleedje. Het dekje waar hij bijna zijn hele leven op geslapen heeft en waarin hij ook vervoerd is naar het crematorium toe… Even een stil momentje… Het is inderdaad bijna een jaar geleden dat we hem moesten laten gaan. De dag voor mijn verjaardag…

SAMSUNG CSC

Al die tijd heb ik het kleedje niet willen gebruiken, maar vandaag heb ik besloten het kleedje toch te wassen en op onze bank te leggen zodat de diertjes er op kunnen liggen. Op deze manier is Jobje toch een beetje bij ons.

SAMSUNG CSC

De kerstboom is inmiddels opgetuigd… wat een gezelligheid 😉 !

SAMSUNG CSC

En kijk eens… de proefverpakking voor de huwelijksbedankjes is af! Is het niet zoet? Een mini broodplankje met een stapeltje in hart gevormde stroopwafeltjes met een label van WeddingDeco.nl Ik ben al helemaal happy 😉 !

SAMSUNG CSC

 

